טבעת תפוחים חגיגית נוצצת
top of page

טבעת תפוחים חגיגית נוצצת


לטארט בצורת "טבעת"

בסיס הטארט לקוטר 20 :

300 גרם )5.2 כוסות( קמח עוגיות או רב תכליתי מעט קינמון 140 גרם חמאה (לגירסת פרווה נטורינה) ביצה אחת 90 גרם (4/3 כוס) אבקת סוכר קורט מלח למלית התפוחים על הטבעת- 5 תפוחים חתוכים לקוביות קטנטנות 5.0 כוס מים כף תמצית ווניל מיץ מלימון שלם טרי 60 גרם (רבע כוס +כף) סוכר 15 גרם (כף וחצי) קינמון 50 גרם אגוזי מלך קצפת מסקרפונה דבש 100 גרם שמנת %38 להקצפה (או קצפת השף הלבן לגירסת פרווה) 130 גרם מסקרפונה (או ממרחים טבעוניים בטעם גבינת שמנת) 5 כפות דבש 5 גרם קינמון 40 גרם (5 כפות) אבקת סוכר אופציונלי לא חובה: עלי זהב או שוקולד לבן או מקלות קינמון לקישוט, או קישוט כיד הדמיון שלך! הכנה:

לטבעת בצק פריכה:

1 .מעבדים במעבד מזון את כל החומרים היבשים והחמאה לתערובת פירורית 2 .מוסיפים ביצה וממשיכים לעבד עד לקבלת בצק. 3 .לרדד בין שני ניירות אפיה ולקרר כ 20 דקות.

4 .יצירת הטבעת: קורצים עם רינג או ע"י סימון צלחת קוטר 20 ס"מ. בתוכו קורצים עם קורצן קטן יותר או צלוחית מהסימון הגדול שנבחר. המטרה לקבל צורה של טבעת. מסירים עודפי בצק.

5 .אפייה 170 מעלות כ 25-20 דקות או להזהבה. לצנן לגמרי.

הכנת מלית התפוחים שתונח על הטבעת:

שמים בקלחת את כל החומרים ומביאים לרתיחה. מסננים נוזלים מיותרים. מקררים היטב במקרר עד לשלב ההרכבה בהמשך. קצפת מסקרפונה דבש: מקציפים את כל חומרי הקצפת ומעבירים לשקית זילוף עם צנטר שרוצים. הרכבה: שמים את ה"טבעת" על צלחת הגשה. מזלפים עליה באופן דקורטיבי קצפת מסקרפונה דבש. מניחים ערימות קטנות של מלית התפוחים מסביב לטבעת. אלמנטים לקישוט: מקלות קינמון, עלי זהב, שוקולד ועוד כיד הדמיון!


אחסנה: במקרר עד 5 ימים




bottom of page